Deltag i online infomøde

Onsdag d. 3. marts 2021

Kl. 17:30–19.30

Tilmeld dig

MyHomes søger medarbejder

Finn Christensen, Adm. direktør og Stifter

MYHOMES SØGER EMPATISK OG MODEN RÅDGIVERPROFIL 

Vi vokser og søger endnu en medarbejder til vores rådgivningsafdelingen.

Vi søger nu en profil til at varetage kunde- og rådgivningssansvaret i organisationen, hvor alle arbejder tæt sammen som team, og hvor hverdagen er travl og omskiftelig og derfor meget dynamisk.

Brænder du for at arbejde med en stor kreds af forventningsfulde kunder gennem tæt dialog (oftest telefonisk), og evner du at forstå kundebehov og omsætte dem til løsninger, samt tillid og tryghed? Så er det dig, vi søger!

Med udgangspunkt i vores hovedkontor i Bredgade i København får du ansvaret for at opbygge og vedligeholde relationen til familier, der har interesse i MyHomes, i tæt samarbejde med resten af vores organisation.

Du skaber relationerne ved aktivt at opsøge kunderne. Og du følger op på indkomne kundehenvendelser og identificerer kundens behov gennem tæt dialog.

Foretrækker du en varieret arbejdsdag med en bred berøringsflade til kunder, og har du lyst til at levere den bedste service? Så tror vi, du vil trives godt i vores rådgiverteam, og vi hører gerne fra dig.

 

Jobbet: 

Daglig kontakt til kundeemner via telefon og mail

Opbygning af kunderelationer og behovsafdækning

Kundebesøg i hele landet – dog primært på Sjælland

Afholde kundemøder/informationsaftener

Deltagelse i messer og andre salgsfremmende aktiviteter

Optimering af salgsprocesser

CRM-administrator – pipeline og forecasts

Udvikling og etablering af nyhedsbreve og e-mail flows

Tæt samarbejde med virksomhedens marketingafdeling i at skabe interesse for konceptet og in-bound trafik.

 

Som person er du:

Du er god til at formulere dig i både skrift og tale

Selvstarter og tålmodig, men resultatorienteret

Serviceminded og imødekommende af natur

Udadvendt og opsøgende

Positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaveløsning

Struktureret med et fantastisk overblik, også i travle situationer

Gå-på-mod med lyst til at bidrage til teamet

Initiativrig, effektiv og kvalitetsbevidst

 

Det tilbyder vi:

Spændende opgaver fra dag ét

Et uformelt miljø, hvor vi alle elsker det, vi laver

Rig mulighed for at sætte dit eget præg på jobbet og hele virksomheden

En pionérånd i en ung virksomhed, hvor dagligdagen er omskiftelig

Fleksible arbejdstider

Gode udviklingsmuligheder for den rette person

Løn, som modsvarer de stillede krav og med delvis præstationsafhængig aflønning

 

Vi forestiller os, at du har erfaring fra løsningssalg og/eller salg af luksusprodukter, måske af mere strategisk karaktér. Det er en fordel, hvis du er rejsevant og har kendskab til (ferie)boligmarkedet, men ikke en forudsætning.

Du har tidligere arbejdet i Microsoft Office og har erfaring med CRM systemer som Pipedrive. Et indgående kendskab til mailing-platforme som Mailchimp er en fordel.

 

Ansøgningsfrist: 31. januar 2021.

Ansøgning, CV og spørgsmål rettes til Finn Christensen på fc@myhomes.dk eller på tlf. 31213331

 

Hvem er MyHomes

MyHomes er en virksomhed, der arbejder for at realisere danskeres drøm om at eje feriebolig, og at langt flere får råd og lyst til at anskaffe egen bolig på nogle af Europas bedste lokationer.

Vi er en ung opstartsvirksomhed, der løbende får mange kundehenvendelser, og som er i dialog med mange danskere om at foretage investering i ferieboliger på den moderne måde, hvor man deles om ejerskabet.