Hør mere om MyHomes

Deltag på vores online informationsmøde d. 20. oktober

Tilmeld dig informationsmøde

Konsulent med juridisk flair

Janne Rosendal Boisen, Administrations- og økonomichef
Janne Rosendal Boisen, Administrations- & økonomichef
Indretning hos MyHomes

Vil du være med til at forløse potentialet i en spændende dansk vækstvirksomhed?

MyHomes er en ung og dynamisk vækstvirksomhed, der oplever en stigende efterspørgsel på delejerskab af europæiske luksusboliger. Derfor har vi brug for flere kræfter, og søger en konsulent til administrationen, der aktivt kan drive dialogen med vores udenlandske samarbejdspartnere og ejere blandt andet i forbindelse med hushandler og omskødninger.

Med din positive og tillidsskabende tilgang opbygger du nemt en tæt relation til leverandører og ejere. Du motiveres af den personlige dialog og administration, og synes det er givende at medvirke til at opfylde danske familiers drømme om at eje luksusboliger forskellige steder i Europa.

Opgaverne er meget varierede og din vigtigste daglige opgave bliver at følge op på vores udenlandske bolighandler og etablere leverandøraftaler på boligerne. Forberedelse og afholdelse af generalforsamlinger samt ejerudvalgsmøder i ejerkredsene er også en væsentlig del af jobbet.

Du ved derfor, hvor vigtig det er at holde styr på detaljerne, herunder gennemgå budgetter, indhente legitimationsoplysninger og fuldmagter samt løbende opdatere databasen med ejerinformation.

Du vil referere til vores administrations- & økonomichef og bliver en nøglespiller i vores stærke team.

Vores forventninger – dine udviklingsmuligheder

Der kan være flere indgangsvinkler til jobbet, men vi forestiller os, at du har nogle års erfaring gerne fra et advokat- eller ejendomsadministrationskontor. Du kommer med en udpræget talforståelse, har et digitalt mindset og juridisk flair. Du motiveres af en travl hverdag, hvor de løbende administrationsopgaver også er en del af jobbet. Du er endvidere interesseret i at bidrage til den fortsatte optimering og digitalisering af vores administrative processer og arbejdsgange. Du kommunikerer godt i skrift og tale på både dansk og engelsk. Hvis du har yderligere sprogfærdigheder, vil det være en fordel. Det vigtigste er imidlertid din imødekommenhed og brændende ildsjæl.

Du får rig mulighed for at udvikle dig og præge både dit job og MyHomes’ vækstrejse. Du begynder naturligvis med at opnå forståelse for de daglige opgaver og lære dine kollegaer at kende. Dernæst bliver du introduceret til, hvordan vi samarbejder og bidrager i virkeliggørelse af MyHomes’ mission: at skabe luksusboliger i Europa.

Du søger ved at sende din ansøgning og dit CV på job@myhomes.dk. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til vores administrations- & økonomichef, Janne Rosendal Boisen, på tlf. 53780031.

image/svg+xml

Hvem er MyHomes

Vi er et stærkt hold af ildsjæle, som brænder for vores arbejde, og har det sjovt med det. Vi elsker at overraske og at overgå os selv. Vi arbejder passioneret og kompromisløst, og går langt for at levere noget ud over det sædvanlige.

Vi siger tingene, som de er. Det ligger i vores dna at arbejde ansvarsfuldt og med fuld transparens i alt, hvad vi laver. Med skarp fokus på detaljen, stræber vi efter at skabe de bedste løsninger, som kombinerer kvalitet, funktionalitet, æstetik og sund økonomi.

Vi forvandler boliger med udgangspunkt i det, vi selv drømmer om. Og vi er ikke til lette løsninger, men søger konstant at innovere og nytænke – at definere nye standarder.

Vi sætter kort sagt en ære i at levere en wauw-oplevelse for MyHomes ejerne – hver gang. Og vi er kendt for det.

Søg stillingen som konsulent