Er du vores nye kollega?

stillingsopslag-

MyHomes har vokseværk, og vi søger derfor to nye kollegaer til vores kontor på Gothersgade i København. 


Økonomi- & Finansansvarlig 

Som Økonomi- & Finansansvarlig får du ansvaret for at styre vores økonomi/finanser og administration. Du bliver krumtappen i en ung virksomhed, som vækster markant og har ambitiøse målsætninger for fremtiden. 


Du skal have det fint med at arbejde hands-on med tingene og være vant til at tage fat, der hvor der er behov - i en mindre virksomhed, hvor alle trækker på samme hammel. Du vil samtidig få et overordnet ansvar som administrator for forskellige funktioner og processer i MyHomes. 


Vi forventer, at du har en solid baggrund og erfaring indenfor regnskab og økonomi samt administration. Erfaring fra ejendomsbranchen vil være en stor fordel. 


Læs mere om stillingen her.


Kunderelations Manager 

Som Kunderelations Manager får du kunde- og salgsansvaret i MyHomes. I jobbet vil der være fokus på at opbygge og vedligeholde et netværk af kunder i tæt samarbejde med resten af organisationen. Relationerne opbygges ved aktivt at opsøge kunden på baggrund af indkomne kundehenvendelser, afdække kundens behov gennem tæt dialog og dermed modne kunden til at købe. 


Vi forventer, at du har en videregående uddannelse på bachelorniveau og mindst fem års relevant erhvervserfaring. 


Læs mere om stillingen her


Ansøgningsfristen for begge stillinger er den 18. februar. 

Del Del

Få materiale

Jeg godkender hermed at MyHomes må
tilsende mig nyhedsrelevant materiale

Bliv kontaktet

MyHomes nyhedsbrev

Skriv dig op og modtag spændende nyheder

Tak fordi du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev