Hør mere om MyHomes

Deltag på vores online informationsmøde d. 20. oktober

Tilmeld dig informationsmøde

Rådgiver søges til MyHomes

Vibeke Berge Rådgivningschef
Vibeke Berge, Rådgivningschef
Stillingsopslag rådgiver

Opdatering: Stillingen er besat. 

Markedet for deleboliger vokser kraftigt, og med MyHomes helt i front til at præge udviklingen oplever vi voldsom vækst i vores virksomhed.

Vi arbejder dagligt med at realisere danske familiers drømme om at eje luksuriøse ferieboliger og mærker en stor og overvældende interesse for vores bæredygtige koncept. Vi har derfor brug for endnu en kollega, som kan indgå i vores rådgivningsteam ved at tage ansvar og bidrage med god energi og en professionel tilgang til jobbet.

Du bliver del af et team, hvor hverdagen foregår i et højt tempo, er omskiftelig, og hvor vi elsker det, vi arbejder med. Stor entusiasme, stærk team spirit og dedikation præger stemningen her på kontoret i Bredgade i København.

Din medfødte empati og interesse for andre mennesker gør dig i stand til naturligt at skabe relationer til fremtidige kunder/ejere, og du evner selvstændigt at følge op på de mange henvendelser, vi får hver eneste dag. Du skal være drevet af en nysgerrighed på kundernes behov, ønsker og drømme.

Du får ansvar for videreudviklingen af vores CRM-system, deltager i udviklingen af rådgivningsteamet, gennemfører events og samarbejder med marketingafdelingen omkring udbredelse af konceptet til endnu flere familier.

Du vil opleve, at der er plads til personlig udvikling og mulighed for at præge jobbet og hele virksomheden.

Dit nye skrivebord står i hjertet af København i et uformelt arbejdsmiljø bestående af dygtige kollegaer med høj faglighed og højt humør.

Vi forestiller os, at du har erfaring med løsningssalg eller salg af luksusgoder, og at du er hjemmevant i et eller flere CRM-systemer. Du er desuden en stærk kommunikator både på skrift og i tale.

 

Ansvaret omfatter

– Følge op og rådgive i forbindelse med kundehenvendelser

– Videreudvikle vores CRM-system og arbejde med insights baseret på data i systemet

– Planlægge og gennemføre salgsmøder og informationsaftener, både online og fysisk

– Forestå løbende administrative opgaver

– I tæt samarbejde med vores marketingafdeling planlægge og gennemføre kundeaktiviteter

 

Som person

– Er du tillidsskabende, positiv og empatisk. Du kommunikerer let med mange mennesketyper

– Arbejder du struktureret, løsningsorienteret og er god til at bevare overblikket i en travl hverdag

– Arbejder du selvstændig og initiativrigt

– Er du både tålmodig og målrettet

– Er du en stærk teamplayer, som ved, at det kræver en indsats at få alle til at arbejde godt sammen

 

Kan du se dig selv i jobbet, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt job@myhomes.dk

Fristen er overskredet, men vi modtager stadig gerne ansøgninger og afholder løbende samtaler.

Har du spørgsmål til jobbet, er du altid velkommen til at ringe til rådgivningschef Vibeke Berge på tlf. 53780037 eller adm. direktør Finn Christensen på tlf. 31213331

Hvem er MyHomes

MyHomes er en dansk virksomhed, som blev etableret i 2016. Virksomheden består af et dynamisk team af medarbejdere, som hver dag gør det muligt for flere danskere at nyde ferie i egne boliger på nogle af Europas bedste ferielokationer. MyHomes oplever kraftig vækst og flere end 250 familier har allerede valgt at investere i konceptet, som hviler på tanken om deleøkonomi og alle de fordele, der ligger deri.

Læs om konceptet