Hør mere om MyHomes

Deltag på vores online informationsmøde d. 20. oktober

Tilmeld dig informationsmøde

Specialist i kundeservice

Janne Rosendal Boisen, Administrations- og økonomichef
Janne Rosendal Boisen, Administrations- & økonomichef
Nøgler til dine nye lokationer

Vil du være med til at forløse potentialet i en spændende dansk vækstvirksomhed?

MyHomes er en ung og dynamisk vækstvirksomhed, der oplever en stigende efterspørgsel på delejerskab af europæiske luksusboliger. Derfor har vi brug for flere kræfter, og søger en kollega til vores support- & serviceafdeling, der kan hjælpe vores mange ejere med spørgsmål til boliger og lokationer.

Med din positive og tillidsskabende tilgang opbygger du nemt en tæt relation til ejerne. Du motiveres af at finde løsninger på de forskellige supportopgaver og derved medvirke til at opfylde danske familiers drømme om at eje luksusboliger forskellige steder i Europa.

Opgaverne er meget varierede, og din vigtigste daglige opgave bliver at yde support telefonisk og skriftligt overfor ejerne. Med målet om altid at have glade og tilfredse ejere sørger du for, at de daglige opgaver eksekveres hurtigt. Din fornemmeste opgave vil være, at du sammen med dine kolleger altid sørger for, at boligerne står klar til ejernes ophold. Du vil også være i daglig dialog med udenlandske servicepartnere på hver lokation.

Du ved derfor, hvor vigtig det er at holde styr på detaljerne samt løbende opdatere databasen med supportopgaver.

Vores forventninger – dine udviklingsmuligheder

Der kan være flere indgangsvinkler til jobbet, men vi forestiller os, at du har nogle års erfaring fra en lignende stilling eller indenfor kundeservice. Du kommer med et positivt mindset og har et udpræget ønske om at yde optimal service og har evnen til at ”smile” i telefonen. Du har et struktureret overblik over detaljer, er digitalt velfunderet og arbejder selvstændigt og målrettet. Du motiveres af en travl hverdag, hvor ikke to opgaver er ens.

Du har lyst til og interesse for at bidrage til den fortsatte optimering og digitalisering af vores administrative processer og arbejdsgange. Du kommunikerer godt i skrift og tale på både dansk og engelsk. Hvis du har yderligere sprogfærdigheder, vil det være en fordel. Det vigtigste er imidlertid din imødekommenhed og brændende ildsjæl.

Du får rig mulighed for at udvikle dig, og præge både dit job og MyHomes’ vækstrejse. Du begynder naturligvis med at opnå forståelse for de daglige opgaver og lære dine kollegaer at kende. Dernæst bliver du introduceret til, hvordan vi samarbejder og bidrager til virkeliggørelse af MyHomes mission: at skabe luksusboliger i Europa.

Du søger ved at sende din ansøgning og dit CV på job@myhomes.dk. Vi afholder løbende samtaler. Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til vores administrations- & økonomichef, Janne Rosendal Boisen, på tlf. 53780031.

image/svg+xml

Hvem er MyHomes

Vi er et stærkt hold af ildsjæle, som brænder for vores arbejde, og har det sjovt med det. Vi elsker at overraske og at overgå os selv. Vi arbejder passioneret og kompromisløst, og går langt for at levere noget ud over det sædvanlige.

Vi siger tingene, som de er. Det ligger i vores dna at arbejde ansvarsfuldt og med fuld transparens i alt, hvad vi laver. Med skarp fokus på detaljen, stræber vi efter at skabe de bedste løsninger, som kombinerer kvalitet, funktionalitet, æstetik og sund økonomi.

Vi forvandler boliger med udgangspunkt i det, vi selv drømmer om. Og vi er ikke til lette løsninger, men søger konstant at innovere og nytænke – at definere nye standarder.

Vi sætter kort sagt en ære i at levere en wauw-oplevelse for MyHomes ejerne – hver gang. Og vi er kendt for det.

Søg stilling som specialist i kundeservice