Hør mere om MyHomes

10. december kl. 17.30

Tilmeld dig informationsmøde

Er du vores nye supportstjerne?

,

Bliv vores nye supportstjerne

Brænder du for at yde en god service, og trives du i et dynamisk og vækstorienteret miljø, hvor du gør en forskel hver dag? Hos MyHomes får du muligheden for at blive en del af et passioneret team, der leverer høj kvalitet og exceptionel service til vores mange ejere.

MyHomes tilbyder luksusboliger rundt omkring i Europa på delebasis, og oplever en markant vækst i interessen for vores koncept. Vi administrerer og udvider løbende antallet af boliger på vegne af vores ejerfamilier, og derfor har vi brug for en ny kollega i vores supportteam.

Om jobbet

Sammen med kollegerne i supportteamet bliver din vigtigste mission at sikre glade og tilfredse ejere. Du vil være en nøgleperson i dialogen med både vores ejere og udenlandske samarbejdspartnere. Det kræver, at du kan arbejde selvstændigt og rutineret i en hverdag med mange opgaver og kontaktflader.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være

  • Levere professionel og personlig support til vores ejere via telefon og skrift.
  • Sikre, at boligerne altid er opdateret med de rette leverandøraftaler, manualer og instrukser.
  • Koordinere og følge op på aftaler omkring vedligeholdelse og drift af boligerne.
  • Arbejde struktureret med overblik over igangværende opgaver og projekter.
  • Deltage aktivt i ejerudvalgsmøder og generalforsamlinger for at sikre en tæt dialog med vores ejere.

Hvem er du?

Du vil passe perfekt til stillingen, hvis du:

  • Har et naturligt smil i stemmen og et højt energiniveau.
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og med fokus på at levere resultater.
  • Bevarer roen og overblikket, også når tempoet er højt.
  • Er en stærk kommunikator på både dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt.
  • Har erfaring med Microsoft 365 og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer.
  • Er en holdspiller, der sætter pris på samarbejde og gode relationer.

Vi tilbyder

  • En fast stilling på 37 timer om ugen.
  • Gode løn- og arbejdsforhold.
  • En arbejdsplads med en positiv stemning, stærkt socialt sammenhold og passionerede kolleger.

Er du klar til at blive en del af vores team?

Er du klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en vigtig del af MyHomes’ vækstrejse? Så send os din ansøgning og CV allerede i dag på job@myhomes.dk. Tiltrædelse hurtigst muligt og senest 1. februar 2025.

Har du spørgsmål?
Kontakt Sara Matras, Supportansvarlig, på telefon 53780034 eller Administrationschef Janne Rosendal Boisen på telefon 53780031.

Vi glæder os til at høre fra dig

 

OM MYHOMES

Vores koncept bygger på deleøkonomi, hvor flere familier ejer luksuriøse ferieboliger i Europa sammen – og dermed deler udgifter, ressourcer og glæder. Vi finder, handler og forvandler boligerne, og tager os af alt det praktiske. MyHomes har kontor i hjertet af København tæt på metro, tog og bus.

I MyHomes arbejder vi med alt fra scouting, projektering og indretning af unikke ferieboliger i Europa – til administration og kundeservice.

Vi er et stærkt hold, som brænder for vores arbejde, og har det sjovt med det. Vi arbejder passioneret og kompromisløst, og går langt for at levere noget ud over det sædvanlige. Skal du være en del af vores team?