Hør mere om MyHomes

Erfaren Regnskabsassistent

Anonym mand
Janne Rosendal Boisen, Administrations- & økonomichef
MyHomes salgsmateriale

Vil du være med til at forløse potentialet i en spændende dansk vækstvirksomhed

MyHomes er en ung og dynamisk vækstvirksomhed, der oplever en stigende efterspørgsel på deleejerskab af europæiske luksusboliger. Derfor har vi brug for flere kræfter, og søger en erfaren Regnskabsassistent til bogholderiet.

Med dit knivskarpe øje for detaljer, skaber du et professionelt overblik, uanset om du bogfører, afstemmer konti eller forbereder materiale til revisor. Du motiveres af at levere et fejlfrit produkt og er vild med struktur, Excel og kontroller.

Med din positive og professionelle tilgang opbygger du nemt en tæt relation til både danske og udenlandske leverandører, når du f.eks. er i dialog med udenlandske ejerforeninger eller opretter og afregner energiaftaler. Den personlige dialog med fokus på detaljerne giver dig energi og du synes det er givende at medvirke til at opfylde danske familiers drømme om at eje luksusboliger forskellige steder i Europa.

Opgaverne er meget varierede og din vigtigste daglige opgave bliver at sikre opdatering af regnskaber, afstemning, omkostningskontrol samt betaling af leverandører.

Det er vigtigt for os, at det altid er en god oplevelse for ejerne at være på ophold i boligerne, og at alt fungerer upåklageligt. Det er derfor vigtigt, at du er med til at holde styr på detaljerne. Dit ansvar vil også være at oprette og opdatere forsikringsaftaler, energiaftaler mv. i databasen.

Du vil referere til vores administrations- og økonomichef og bliver en nøglespiller i vores stærke team.

Vores forventninger – dine udviklingsmuligheder:

Der kan være flere indgangsvinkler til jobbet, men det er nødvendigt, at du har flere års erfaring fra en økonomifunktion og mindst 5 år som bogholder med ansvar for afstemninger og forberedelse af regnskaber.

Erfaring og evne til at arbejde selvstændigt er lige så vigtigt som din udpræget talforståelse, dit digitale mindset og din omhyggelige detaljefokuseret tilgang til opgaverne.

Du motiveres af en travl hverdag, hvor de løbende administrationsopgaver også er en del af jobbet. Du er endvidere interesseret i at bidrage til den fortsatte optimering og digitalisering af vores administrative processer og arbejdsgange.

Du kommunikerer godt i skrift og tale på både dansk og engelsk. Hvis du har yderligere sprogfærdigheder, vil det være en fordel. Det vigtigste er imidlertid din imødekommenhed og brændende ildsjæl.

Du får rig mulighed for at udvikle dig, og præge både dit job og MyHomes vækstrejse. Du begynder naturligvis med at opnå forståelse for de daglige opgaver og lære dine kollegaer at kende. Dernæst bliver du introduceret til, hvordan vi samarbejder og bidrager i virkeliggørelse af MyHomes mission: at skabe luksushjem i Europa.

Du søger ved at sende dit CV på job@myhomes.dk Du er også altid velkommen til at ringe til, Janne (administrations- & økonomichef), på tlf. 53780031.

image/svg+xml

Hvem er MyHomes

Vi er et stærkt hold af ildsjæle, som brænder for vores arbejde, og har det sjovt med det. Vi elsker at overraske og at overgå os selv. Vi arbejder passioneret og kompromisløst, og går langt for at levere noget ud over det sædvanlige.

Vi siger tingene, som de er. Det ligger i vores dna at arbejde ansvarsfuldt og med fuld transparens i alt, hvad vi laver. Med skarp fokus på detaljen, stræber vi efter at skabe de bedste løsninger, som kombinerer kvalitet, funktionalitet, æstetik og sund økonomi.

Vi forvandler boliger med udgangspunkt i det, vi selv drømmer om. Og vi er ikke til lette løsninger, men søger konstant at innovere og nytænke – at definere nye standarder. Vi sætter kort sagt en ære i at levere en wauw-oplevelse for MyHomes ejerne – hver gang. Og vi er kendt for det.

Søg stillingen som regnskabsassistent