Hør mere om MyHomes

25. juli kl. 17.30

Tilmeld dig informationsmøde

Book hele året

Hos MyHomes har vi udviklet et unikt bookingsystem, der sørger for, at alle har en fair chance for at få de uger, de ønsker, og som sikrer, at boligerne ikke står unødigt tomme.

Infinity pool i Italien

Som ejer af 5 ferieboliger med MyHomes har du rig mulighed for at få det antal uger, du ønsker dig. Ejernes forskellige livsstil, familiesammensætninger og præferencer betyder, at der hvert år er masser af plads i bookingkalenderen og mulighed for impulsivitet. Med konkrete eksempler illustrerer vi herunder, hvorfor 29 ejere, der deles om 5 boliger, er et sweet-spot for et deleboligkoncept.

Pointsystem, hvad er en uge værd?

Du og de øvrige 28 MyHomes familier modtager et personligt login til en brugerside hos MyHomes. Når du er logget ind, kan du finde information om alt, der vedrører dine 5 boliger og selvfølgelig foretage din online booking af boligerne.

Som MyHomes ejer modtager du hvert år 20 point, der benyttes til dine boliger. I bookingsystemet kan du altid se, hvor mange point du har brugt, og hvor mange du har tilbage. ”Prisen” på en booking afhænger af sæson og hvilken bolig, du ønsker at booke. Alle detaljer fremgår helt enkelt og tydeligt af bookingsystemet, som følger en simpel opdeling i fire niveauer.

Sådan fungerer Bookingsystemet

Bygget på grundprincippet om, at det skal være fair, intuitivt og overskueligt, har vi udarbejdet et unikt bookingsystem, som sikrer let adgang til boligerne, når det passer dig. Tag med på rundtur i vores bookingsystem her.

image/svg+xml

Uger nok til at opfylde feriebehovet

Fem boliger med hver sin årskalender, indebærer 260 tilgængelige uger om året – heraf er 60 uger typisk i skolernes ferieperioder. Som MyHomes ejer har du derfor mange valgmuligheder, når du vil booke ophold. Også selvom du deler med 28 andre ejere. Faktisk er der i gennemsnit ni uger til hver, og du bestemmer selv, om du vil benytte 20 uger i lavsæson eller fem-seks uger i absolutte topsæson, eller som oftest en kombination deraf.

Man kan sagtens booke flere uger i træk, og det er tilladt at forære uger væk, når du vil glæde venner og familie. Se eksempler på, hvordan ejerfamilier har prioriteret deres bookinger her.

Konkret eksempel på booking i 2025

Herunder vises et konkret eksempel på den aktuelle bookingkalender for 2025 i en af vores foreninger, efter ejerne har fået tildelt 12 ud af 20 point, og har booket på tværs af deres fem boliger. De hvide cirkler illustrerer de uger, hvor alle fem boliger er optaget, og de grønne de uger, som på nuværende tidspunkt er ledige i en eller flere boliger. Som det fremgår, er langt de fleste uger fortsat til rådighed, efter alle ejere har haft mulighed for at booke.

Således er hele 44 uger ledige ud af 51 mulige (MyHomes benytter en uge i hver bolig til at foretage en årlig gennemgang), hvilket svarer til 86 %. Helt konkret er det kun 8 uger i den pågældende forening, som er fuldt booket i alle boliger i 2025.

Det næste eksempel viser samme forenings samlede bookingkalender for resten af 2024, hvor alle har haft mulighed for at booke med alle deres point. Som det fremgår, er der fortsat 22 uger ledige ud af de 40 resten af året, svarende til 55 % ledighed.

93% får deres første prioritet

Med udgangspunkt i flere tusinde bookinger kan vi konstatere, man næsten altid kan få opfyldt sine højeste prioriteter. Helt præcis svarer 93% af ejerne i MyHomes, at de har fået de uger, de gik efter. Så snart man deler med andre, er man logisk nok afhængig af andres ønsker, men der er et stort udvalg af uger at tage af.

I tilfælde af at en anden familie har booket en bolig i en uge, som du ønsker, kan du til enhver tid skrive dig på ventelisten. Du vil automatisk modtage en besked, hvis boligen skulle blive fri i den ønskede uge. Derudover vil du som MyHomes ejer opleve, at kalenderen er i løbende bevægelse, forstået på den måde, at der er omskiftelighed i bookingerne af uger. Vi kan konstatere, at hele 62 uger skiftede hænder i en konkret forening sidste år.

Den reelle fleksibilitet understøtter vores grundprincipper om, at boligerne ikke står unødigt tomme.

“Hør mere om bookingsystemet på vores informationsmøde

Finn Christensen, adm. direktør & stifter Tilmeld dig her