Er du vores nye Salgsrådgiver?

,

Vil du have en nøglerolle som salgsrådgiver i MyHomes?

MyHomes er en veletableret virksomhed i rivende udvikling. Vi gør det muligt for danske og internationale familier at eje drømmeboliger i Europa – og interessen vokser konstant. Med flere end 70 boliger leveret i Frankrig, Spanien, Italien og Danmark – og tæt på 550 ejere – er vi godt i gang med at realisere vores ambitioner. Og vi er kun lige begyndt.

Vi søger derfor en erfaren og relationsskabende Salgsrådgiver, der kan være en nøglespiller i vores fortsatte vækstrejse.

Din rolle

Som Salgsrådgiver er det din opgave at hjælpe potentielle kunder trygt gennem beslutningsprocessen. Med din tillidsskabende og imødekommende tilgang er du i daglig dialog med danske og internationale familier om at finde den rette MyHomes pulje, der passer til deres ønsker, behov og livsstil. Du bygger relationer – ikke blot for at lukke et salg, men for at sikre en god og tryg start på ejerskabet af deres ferieboliger i Sydeuropa.

Det får du ansvaret for:

• Følge op telefonisk på henvendelser fra interesserede familier og investorer.
• Deltage og gennemføre møder/events, både fysisk og online.
• Bygge tætte relationer til nuværende og fremtidige ejere.
• Bidrage til udviklingen af salgsprocesser og -kanaler
• Håndtere de daglige administrative opgaver, der understøtter salget.

Du får reference til vores adm. direktør og bliver en central del af et professionelt og passioneret team, hvor der er højt til loftet og din indsats og mening gør en forskel.

Hvem er du?

Der er mange mulige indgangsvinkler, men vi forestiller os, at du:

• Har erfaring med løsningssalg, salg af luksusgoder eller boliger
• Motiveres af dialog og relationsopbygning – både personligt, digitalt og telefonisk
• Har stort engagement og lyst til at udvikle dig selv og virksomheden
• Er en stærk kommunikator i skrift og tale. Behersker engelsk og skandinavisk sprog
• Har en tillidsskabende og imødekommende personlighed
• Trives i en hverdag, hvor der både er fart på og plads til fordybelse
• Ikke mindst: Du møder andre med et smil og en entusiasme, der smitter
• Er hjemmevant i IT-redskaber som Outlook, CRM systemer og Teams

Hvad vi tilbyder

Hos MyHomes får du ikke blot et job – du får mulighed for at være med på en vækstrejse, hvor du kan sætte dit eget præg. Vi tilbyder:

• Et spændende og afvekslende job i en vækstvirksomhed med internationale ambitioner
• Tæt samarbejde med erfarne kollegaer og ledelse
• Stor indflydelse på egne arbejdsopgaver og udviklingsmuligheder
• Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi lykkes og fejrer succeser sammen
• En konkurrencedygtig løn, som matcher stillingens krav

Praktisk

Arbejdssted: København (centralt beliggende kontor i Frederiksstaden)
Opstart: Hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette kandidat

Taler MyHomes’ univers til dig – og har du det, der skal til? Så send din ansøgning og CV til job@myhomes.dk senest fredag d. 3. oktober 2025.

Du er velkommen til at kontakte Finn Christensen på fc@myhomes.dk eller Poul Piester på ppi@myhomes.dk eller ringe til os på 5353 7860, hvis du har spørgsmål eller vil vide mere om stillingen.

Stenhus med pool have og stor terrasse

Om MyHomes 

Vores koncept bygger på deleøkonomi, hvor flere familier ejer luksuriøse ferieboliger i Europa sammen – og dermed deler udgifter, ressourcer og glæder. Vi finder, handler og forvandler boligerne, og tager os af alt det praktiske. MyHomes har kontor i hjertet af København tæt på metro, tog og bus. 

I MyHomes arbejder vi med alt fra scouting, projektering og indretning af unikke ferieboliger i Europa – til administration og kundeservice. 

Vi er et stærkt hold, som brænder for vores arbejde, og har det sjovt med det og med hinanden. Vi arbejder passioneret og kompromisløst, og går langt for at levere noget ud over det sædvanlige. Vores vision er at gøre det overskueligt for så mange som muligt at realisere drømmen om at eje feriebolig i udlandet. Skal du være en del af vores team?